21 Nisan 2013 Pazar

otantik bir kolye

Değişik bir kolye yapmak istiyordum. Nasıl bir şey yapsam acaba diye düşünürken elime bir kumaş parçası geçti. O an aklıma bir fikir geldi ve kumaştaki motifleri kullanarak bir kolye tasarladım.

Kumaştaki çiçek motiflerinden keserek iki tanesini birbirine diktim ve içine elyaf doldurdum. Sonra yaprakların olduğu kısımlardan dikiş yaparak kabarık durmasını sağladım.

Aynı kumaştan uzunca bir kordon dikip kolyenin zincir kısmını yaptım. İki ucu boyundan dolanıp yanlardan sarkacak şekilde olmasını istedim. Kordonun uçlarında özgün iki parça ve bunların da ucunda zincir örgü ve boncuk saçaklar bulunmakta.





















Çok ilginç bir çalışma olduğunu düşünüyorum ve boyunda çok hoş duruyor.


Görüşmek üzere arkadaşlar. Herkese iyi bir hafta diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder